A imię jego Amazon

Najważniejsze jest, aby mieć rozrywkę, który działa jako integralna część wiadomości marketingowych. Aby to zrobić, trzeba wiedzieć kilka rzeczy: ?? Jaki rodzaj rozrywki będzie odwołanie do grupy docelowej? Robot, który rozdaje darmowe próbki może przejść na duży pokaz w technologii, ale zawodzą w branży opieki nad zwierzętami pokazują. Z drugiej strony, te przewodowe typy mogą być bardziej zdziwiony niż zadowolony z oddziałem wykwalifikowanych terierów. Wiedzieć, grupy docelowej. ?? Ile produktów informacje chcesz przekazać poprzez rozrywkę? Niektóre formaty rozrywkowe są lepsze od innych dla edukacji uczestników na temat produktów i usług. Demonstracje produktów, zwłaszcza tych, które wyciągnąć uczestników z publicznością, to świetny sposób, aby dostać się do tłumu koncentruje się na tym, co sprzedajesz. Pozostałe akty skupić się na po prostu coraz nazwę firmy i logo tam, takie jak magik, który używa nazwy firmy jako "magiczne słowo". ?? Jaki jest wizerunek firmy? Wszelkie rozrywki wybraniu powinno pozytywnie odzwierciedlają wizerunek firmy. Wykracza to poza zachodnią Wear firmy wybierając piosenkarka country zabawiać tłumy - uczestnicy będą trzymać cię do wyższego standardu niż ten. Badania aktów jesteś propozycji ich zatrudnić. Niektóre czynności mogą nie być odpowiednie dla firm głównego nurtu - poproś, aby zobaczyć film z przeciętnej wydajności i zadać sobie pytanie, w jaki sposób bazy klientów przeglądania zdjęć. Z myślą o tych kwestiach, decyduje, jaki rodzaj rozrywki, które chcesz mieć i kto wykona dla tłumów. Jeśli zdecydowaliśmy się na żywo prezentacje produktów, może być w stanie korzystać z własnych pracowników, ale poza tym, że jesteś ogólnie lepiej wynajęcie pro. Jak zrobić większość pieniędzy wynajęcie profesjonalnego artysta jest koszt. Zapewnić Ci pieniądze warto w następujący sposób: ?? Określić sposób prezentacji pomaga osiągnąć swoje cele - niech artysta dokładnie wiedzą, czego się spodziewać dla nich zrobić. ?? Tworzenie działania promocyjne wokół centrujące rozrywki. Od pre-show korespondencji bezpośredniej do podłogi na interakcje z uczestnikami, często wspominają wydarzenia i mają motywację, która będzie zachęcać uczestników do odwiedzenia swojego stoiska. ?? Jeśli personel nie jest na scenie, znaleźć sposoby, aby zaangażować ich w prezentacji. Użyj ich, aby zebrać tłum lub do przechwytywania i monitorowania istotnych informacji podczas prezentacji. Niech wiedzą, że to w porządku, aby być entuzjastą spektaklu - podniecenie jest zaraźliwa, a chcesz podniecony tłum. Czego unikać Dobra rozrywka jest drogie, złe rozrywka może kosztować więcej niż można sobie wyobrazić. Chronić wizerunek i reputację poprzez unikanie po Twojej firmy: ?? Crass, rude lub obraźliwe czyny. Istnieje komików, którzy robią bardzo dobrze z poza kolorem lub bolesny humoru, ale ryzyko alienacji duże segmenty bazy konsumentów poprzez sponsorowanie jednego z tych aktów jest zbyt duża.

Podziel się na:
  • >Facebook
  • >Blip
  • >Blogger.com
  • >Wykop
  • >MySpace
  • >Twitter

You may also like...